Zgodnie z Umową o Dofinasowanie wraz Aneksami okres kwalifikowania kosztów upłyną w dniu 31.12.2023r. Do tej daty zostały wykonane i odebrane wszystkie zadania wchodzące w zakres projektu. W związku z powyższym realizacja projektu została zakończona.
Podpisanie Protokołu Odbioru dla Kontraktu nr 14 część 3 - „Inteligentny system zarządzania siecią - Rozbudowa i zwiększenie funkcjonalności posiadanych modeli sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z integracją z innymi systemami – Modele predykcyjne, on-line, real time, RTC”.
Wykonawcą Kontraktu nr 14 część 3Podpisanie Zmiany Nr 3 do Kontraktu nr 14 część 3 - „Inteligentny system zarządzania siecią - Rozbudowa i zwiększenie funkcjonalności posiadanych modeli sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z integracją z innymi systemami – Modele predykcyjne, on-line, real time, RTC”.Zmiana dotyczy wydłużenia terminu realizacji całego zadania z 31.08.2022r. na 16.10.2023r.
W dniu 31.05.2022r zgodnie z umową została zakończona realizacja usługi„Działania informacyjno promocyjne dla projektu Gospodarka wodno – ściekowa w Krakowie – Etap V”
Podpisano Zamianę Nr 3 do Kontaktu 27- „Działania informacyjno promocyjne dla projektu Gospodarka wodno – ściekowa w Krakowie – Etap V”
Zmiana dotyczy wydłużenia terminu realizacji usługi do 31.05.2022 roku.
W dniu 31.12.2021 roku podpisano Protokół Odbioru Końcowego dla Kontraktu 14 - „Inteligentny system zarządzania siecią -
Rozbudowa i zwiększenie funkcjonalności posiadanych modeli sieci wodociągowej i kanalizacyjnej. Część I - MODEL SZCZEGÓŁOWY KANALIZACYJNY”
W dniu 01.09.2021r. podpisano Protokół odbioru Końcowego dla Kontraktu 14 - „Inteligentny system zarządzania siecią - Rozbudowa i zwiększenie funkcjonalności posiadanych modeli sieci wodociągowej i kanalizacyjnej. Część II - "MODEL SZCZEGÓŁOWY WODOCIĄGOWY”
W dniu 31.03.2021 r. zgodnie z umową została zakończona realizacja usługi „Inżynier Kontraktu dla projektu Gospodarka wodno – ściekowa w Krakowie – Etap V”
W zakresie projektu „Gospodarka wodno – ściekowa w Krakowie – Etap V” w 2020 roku została zakończona realizacja wszystkich zadań inwestycyjnych i remontowych. W realizacji pozostaje zadanie usługowe Kontraktu 14 - „Inteligentny system zarządzania siecią - Rozbudowa i zwiększenie funkcjonalności posiadanych modeli sieci wodociągowej i kanalizacyjnej. Część I - Model szczegółowy kanalizacji”
Podpisano Zmianę Nr 3 do Kontraktu 14 - „Inteligentny system zarządzania siecią - Rozbudowa i zwiększenie funkcjonalności posiadanych modeli sieci wodociągowej i kanalizacyjnej. Część I - Model Szczegółowy kanalizacyjny. Zmiana dotyczy wydłużenia terminu realizacji usługi do 28.02.2021rok.
Podpisano Zmianę Nr 1 do Kontraktu 14 - "Inteligentny system zarządzania siecią - Rozbudowa i zwiększenie funkcjonalności posiadanych modeli sieci wodociągowej i kanalizacyjnej. Część II Model Szczegółowy Wodociągowy. Zmiana dotyczy wydłużenia terminu realizacji usługi do 31.12.2020 roku.
Podpisano Protokół Odbioru Końcowego dla Kontaktu1 - „Remont kanalizacji panelami GRP- Część IV- Kolektory Al. Mickiewicza i Krasińskiego”.
Podpisano Zamianę Nr 2 do Kontaktu27- „Działania informacyjno promocyjne dla projektu Gospodarka wodno – ściekowa w Krakowie – Etap V” Zmiana dotyczy wydłużenia terminu realizacji usługi do 31.12.2021 roku.
Podpisanie Zmiany Nr 1 do Kontraktu 14 - „Inteligentny system zarządzania siecią - Rozbudowa i zwiększenie funkcjonalności posiadanych modeli sieci wodociągowej i kanalizacyjnej. Część II - MODEL SZCZEGÓŁOWY WODOCIĄGOWY”. Zmiana dotyczy wydłużenia terminu realizacji usługi do 30.11.2020 roku.
Podpisanie Zmiany Nr 2 do Kontraktu 14 - „Inteligentny system zarządzania siecią - Rozbudowa i zwiększenie funkcjonalności posiadanych modeli sieci wodociągowej i kanalizacyjnej. Część I - MODEL SZCZEGÓŁOWY KANALIZACYJNY” . Zmiana dotyczy wydłużenia terminu realizacji usługi do 30.11.2020 roku.
Podpisano Zamianę Nr 4 do Kontaktu1 - „Remont kanalizacji panelami GRP-Część IV- Kolektory Al. Mickiewicza i Krasińskiego”.
Zmiana dotyczy wydłużenia czasu na Ukończenie Robót do 30.11.2020 roku.
Podpisano Zamianę nr 1 do Kontaktu nr 1 - „Remont kanalizacji panelami GRP- Część IV- Kolektory Al. Mickiewicza i Krasińskiego”. Zmiana dotyczy podziału pozycji w Wykazie Cen.
Podpisano umowę z Wykonawcą Kontraktu nr 14 część 3 – „Inteligentny system zarządzania siecią - Rozbudowa i zwiększenie funkcjonalności posiadanych modeli sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z integracją z innymi systemami – Modele predykcyjne, on-line, real time, RTC”. Wykonawca: DHI POLSKA Sp. z o.o. , ul. Bagno 2/89, 00-112 Warszawa. Wartość netto: 3.580. 000, 00 zł. Przewidywany termin zakończenia: 22 miesiące od daty podpisania umowy.
Podpisano Protokół odbioru Końcowegodla Kontaktunr nr 2 „Remont kanalizacji panelami GRP - Kolektor prawobrzeżny rzeki Wilgi od ul.Przedwiośnie/Długosza do ul. Brożka.
Podpisano Zamianę nr 2 do Kontraktu nr 11 „Budowa węzła przeróbki osadu dla zwiększenia efektywności wytwarzania biogazu w Oczyszczalni Ścieków Płaszów”. Zmiana dotyczy podziału pozycjiw Wykazie Cen.
Podpisano Protokół odbioru Końcowegodla Kontaktu nr 1 - „Remont kanalizacji panelami GRP- Część III – Kolektor prawobrzeżny rzeki Białuchy”.
Podpisano Zamianę nr 2 do Kontaktu- „Remont kanalizacji panelami GRP- Część 3 – Kolektor prawobrzeżny rzeki Białuchy”.
Zmiana dotyczy obniżenia kwoty kontraktowej.
Podpisano Protokół odbioru Końcowego dla Kontaktu nr 3 „Remont kolektora lewobrzeżnego Wisły”.
Podpisano Zamianę nr 1 do kontraktu nr 11 „Budowa węzła przeróbki osadu dla zwiększenia efektywności wytwarzania biogazu w Oczyszczalni Ścieków Płaszów.” Zmiana dotyczy wydłużenia czasu na Ukończenie Robót.
Podpisano Protokół odbioru Końcowegodla Kontaktunr nr 7 „Remont kanalizacji rękawem utwardzonym promieniami UV w ul. Wrocławska, Kijowska, Mazowiecka, Racławicka”.
Podpisano Protokół odbioru Końcowegodla Kontaktunr nr 10 „Budowa piaskownika na Oczyszczalni Ścieków Płaszów.”
Podpisano Protokół odbioru Końcowego dla Kontaktu nr 1 - „Remont kanalizacji panelami GRP- Część I – Kolektor lewobrzeżny rzeki Wilgi”.
Podpisano Zamianę nr 2 do Kontaktu nr 1 - „Remont kanalizacji panelami GRP, Zadanie 4- Kolektory Kolektory Al. Mickiewicza i Krasińskiego” Zmiana dotyczy podziału pozycji z wykazu cen, uznania roszczenia czasowego i finansowego Wykonawcy. Przedłużono czas na ukończenie do 31.07.2020 roku, a kwota kontraktowa to 16 052 159,33 zł netto.
Podpisano Zamianę nr 1 do Kontrakt nr 3: „Remont kolektora lewobrzeżnego Wisły” W wyniku uznania roszczenia Wykonawcy przedłużono czas na ukończenie do 07.05.2020 r.
Podpisano Zamianę nr 1 do Kontrakt nr 1: „Remont kanalizacji panelami GRP, część 3 – Kolektor prawobrzeżny rzeki Białuchy”
W wyniku uznania roszczenia Wykonawcy przedłużono czas na ukończenie do 31.05.2020 r.
Podpisano Zamianę nr 1 do Kontrakt nr 10: „Budowa piaskownika na Oczyszczalni Ścieków Płaszów”
Zmiana dotyczy obniżenia kwoty kontraktowej. Nowa kwota to 11 699 075, 16 zł netto.
Podpisano Zamianę nr 1 do Kontaktu nr 2 - „Remont kanalizacji panelami GRP-Kolektor prawobrzeżny rzeki Wilgi od ul. Przedwiośnie/Długosza
do ul. Brożka”.Zmiana dotyczy zwiększenia kwoty kontaktowej o 65 478,40 netto, która wynika z uznania roszczenia wykonawcy dotyczącego dodatkowej zapłaty za różnice pomiędzy wielkością kolektora, który ma być poddany renowacji, a wielkościami zapisanymi w dokumentacji przetargowej.
Podpisano Zamianę Nr 1 do Kontaktu nr 1 - „Remont kanalizacji panelami GRP-Zadanie II- Kolektory Al. Mickiewicza i Krasińskiego”
Zmiana dotyczy podziału pozycji z wykazu cen.
Podpisano Protokół odbioru Końcowego do Kontaktu nr 9 – „Budowa kanalizacji osiedle Piaski Wielkie, ul. Myśliwska i Gumniska”
Podpisano Protokół odbioru Końcowego do Kontaktu 1 - „Remont kanalizacji panelami GRP- Zadanie II- Kolektory Al. Słowackiego”
Podpisano Zamianę Nr 2 do Kontaktu 1 - „Remont kanalizacji panelami GRP-Zadanie II- Kolektory Al. Słowackiego”
Zmiana dotyczy zwiększenia kwoty kontaktowej o 304 692, 82 zł netto związanej z uznania roszczenia wykonawcy dotyczącego usunięcia awarii na kolektorze oraz możliwością powadzenia prac wyłącznie w godzinach nocnych od 22.00 do 5.00.
Podpisano Protokół odbioru Końcowego do Kontaktu 25 - „Remont rurociągów magistralnych”Zadanie III Magistrala DN400 ul. Chłopickiego, Zaleskiego, Kielecka, Brodowicza, Olszyny
Podpisano Zamianę Nr 1 do Kontaktu 1 - „Remont kanalizacji panelami GRP-Zadanie II- Kolektory Al. Słowackiego”
Zmiana dotyczy podziału pozycji z wykazu cen.
Podpisano Zmianę Nr 1 do Kontraktu 25 - Remont rurociągów magistralnych -część III -Magistrala DN 400 ul. Chłopickiego, Zaleskiego, Kielecka, Brodowicza, Olszyny. Przedłużenie czasu na ukończenie do 08.07.2019 r.
Podpisano Protokół Odbioru Końcowego dla Kontraktu 25 - Remont rurociągów magistralnych - część V -Magistrala DN 500 ul. Opolska od ul. Krowoderskich Zuchów do ul. Prądnickiej.
Podpisanie umowy na Kontrakt 14 - Inteligentny system zarządzania siecią -Część II Inteligentny system zarządzania siecią - Rozbudowa i zwiększenie funkcjonalności posiadanych modeli sieci wodociągowej i kanalizacyjnej. Część I - MODEL SZCZEGÓŁOWY KANALIZACYJNY ,Wykonawca: ARUP POLSKA Sp. z o.o. , ul. Inflancka 4, 00-189 Warszawa, Wartość netto: 3. 649. 000, 00zł.,Przewidywany termin zakończenia do 30.09.2020 r.
Podpisano Protokół Końcowego Odbioru Robót dla Kontrakt 5 - Remont kanalizacji rękawem utwardzanym promieniami UV część I - ul. Barbary, ul. Heleny, ul. Telimeny.
Podpisano Zmianę nr 1 do Kontrakt 5 - Remont kanalizacji rękawem utwardzanym promieniami UV część I - ul. Barbary, ul. Heleny, ul. Telimeny. W związku ze zmniejszeniem zakresu robót zmniejszeniu uległa Zatwierdzona Kwota Kontraktowa.
Podpisano Protokół odbioru końcowego dla Kontrakt 25 - Remont rurociągów magistralnych- część I - Magistrala DN 500 ul. Opolska od ul. Prądnickiej do ul. Grażyny.
Podpisanie umowy na Kontrakt 7 - Remont kanalizacji rękawem utwardzanym promieniami UV w ul. Wrocławska, Kijowska, Mazowiecka, Racławicka.
Wykonawca: Kinga Lasko Firma Produkcyjno – Usługowa „RENO-KAN”. Wartości netto - 2.435.000,00 zł, Przewidywany termin zakończenia: 31.12.2019r.
W związku z wystąpieniem niezawinionych przez Strony i niemożliwych wcześniej do przewidzenia okoliczności dotyczących rozbieżności w średnicach kanału na poszczególnych odcinkach w stosunku do danych zawartych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym Wykonawca przedłożył roszczenie finansowe.
Zmianie uległa Zatwierdzona kwota kontraktowai wynosi po w/w Zmianie 2 498 246,97 PLN ( włącznie z VAT).
Podpisano umowę na kontrakt 25. cz. V „Remont rurociągów magistralnych - Magistrala DN 500 ul. Opolska od ul. Krowoderskich Zuchów do ul. Prądnickiej”. Wykonawcą kontraktu została firma: Tadeusz Kopeć Firma Usługowo- Produkcyjna INSTAL –KOP z Łukanowic. Wartość kotraktu to 1 953 503,08 zł. ( z VAT) Zakończenie kontraktu planowane jest do 31.12.2018 r.
Podpisano umowę na kontakt nr 25 cz. III „Remont rurociągów magistralnych - Magistrala DN 400 ul. Chłopickiego, Zaleskiego, Kielecka ,Brodowicza, Olszyny” . Wykonawcą kontaktu została firma - Preuss Pipe Rehabilitation Polska Sp. z o.o., Łaziska Górne. Wartość kontraktu wynosi 3 405 423,51 zł. (z VAT). Zakończenie kontraktu planowane jest do 31.12.2018 roku.
Podpisano umowę na kontakt nr 25 cz. IV „Remont rurociągów magistralnych Magistrala DN 500 w ul. Łowińskiego od ZUW Dłubnia do ul. Makuszyńskiego”. Na wykonawcę kontraktu wybrana została firma Preuss Pipe Rehabilitation Polska Sp. z o.o., Łaziska Górne. Wartość kontraktu to: 5 688 750,00 zł. ( z VAT). Planowane zakończenie kontraktu do 31.12.2018 r.
W związku z wystąpieniem niezawinionych przez Strony i niemożliwych wcześniej do przewidzenia okoliczności, przedłużono czas na ukończenie do 18.05.2018 roku. Pozostałe warunki kontraktu nie uległy zmianie.
W związku z wystąpieniem niezawinionych przez Strony i niemożliwych wcześniej do przewidzenia okoliczności, przedłużono czas na ukończenie o dwa miesiące. Pozostałe warunki kontraktu nie uległy zmianie.
Podpisano umowę na kontakt nr 1 cz. III „Remont kanalizacji panelami GRP-Kolektor prawobrzeżny rzeki Białuchy”. Wykonawcą kontraktu zostało Biuro Prawno- Inwestycyjne „INVEST-LEX” sp. z o.o. z Krakowa. Wartość całkowita kontraktu wynosi 9 083 550,00 zł (z VAT). Zakończenie kontraktu zaplanowano na dzień 31.12.2019 roku.
Podpisano umowę na kontakt nr 1 cz. „Remont kanalizacji panelami GRP-Kolektor lewobrzeżny rzeki Wilgi”.Na wykonawcę kontraktu wybrana została firma BLEJKAN S.A. ze Szczecina. Wartość całkowita kontraktu wynosi 10 670 250,00 zł (z VAT). Zakończenie kontraktu zaplanowano do dnia 31.12.2019 roku.
Podpisano umowę na kontrakt nr 1 cz. IV „ Remont kanalizacji panelami GRP-Kolektory Al. Mickiewicza i Krasińskiego”. Wykonawcą kontraktu została firma - Poznańskie Przedsiębiorstwo Robót i Usług Specjalistycznych „REMKAN” sp. z o.o. z Poznania. Wartość kontraktu określono na kwotę 16 136 810,34 zł (z VAT). Zakończenie kontraktu zaplanowano do dnia 31.12.2019 roku.
W tym dniu podpisano umowę na kontrakt nr 1 cz. II „Remont kanalizacji panelami GRP-Kolektory Al. Słowackiego”. Na wykonawcą kontaktu wybrana została firma - Poznańskie Przedsiębiorstwo Robót i Usług Specjalistycznych „REMKAN” sp. z o.o. z Poznania. Wartość kontraktu wynosi 4 974 786,66 zł (z VAT). Zakończenie kontraktu zaplanowano do dnia 31.12.2019 roku.
Podpisano umowę na kontrakt nr 9 „ Budowa kanalizacji osiedle Piaski Wielkie, ul. Myśliwska i Gumniska” Wykonawcą inwestycji została firma OMEGA– Zakład Sieci Wodno-Kanalizacyjnych z Rudy Śląskiej. Wartość inwestycji wyniesie 8 195 266,25 zł (z VAT). Zakończenie kontraktu zaplanowano do dnia 30.06.2020 roku.
Podpisano umowę na kontrakt nr 25 cz. II „Remont rurociągów magistralnych - Magistrala DN 500 ul. Broniewskiego od Al. Andersa do ronda Hipokratesa”. Wykonawca została firma Preuss Pipe Rehabilitation Polska Sp. z o.o. z Łazisk Górnych. Wartość kontraktu wyniesie 1 132 694,70 zł (z VAT). Zakończenie kontraktu zaplanowano na dzień 19.02.2018 roku.
Podpisano umowę na kontrakt nr 25 cz. I „Remont rurociągów magistralnych - Magistrala DN 500 ul. Opolska od ul. Prądnickiej do ul. Grażyny”. Na wykonawcę wybrano firmę Tadeusz Kopeć Firma Usługowo – Produkcyjna „INSTAL-KOP”, Wojnicz, Łukanowice. Wartość całkowita kontraktu wyniesie 2 034 051,00 zł (z VAT). Kontrakt zostanie zakończony w dniu 18.02.2018 roku.
W tym dniu podpisano umowę na kontrakt nr 27 „Działania informacyjno-promocyjne dla projektu „Gospodarka wodno-ściekowa w Krakowie- Etap V”–cz II. Kontrakt obejmuje organizację i prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych. Wykonawcą została firma ERMAT GROUP Beata Mstowska z Częstochowy. Zaplanowana wartość kontraktu wyniesie 131 803,17 zł (z VAT). Zakończenie działań nastąpi do dnia 30.09.2020 roku.
W ramach kontaktu Działania informacyjno promocyjne dla projektu podpisano umowę na pierwszą część zadania: Zaprojektowanie, wykonanie i posadowienie tablic informacyjnych/pamiątkowych dla projektu realizowanego w ramach Funduszu Spójności pn.: „Gospodarka wodno – ściekowa w Krakowie – Etap V”. Na wykonowcę została wybrana firma: Elektro - Szyld Wyrób i Montaż Reklam Wiesław Piasecki Brzesko.
Wartość kontraktu wyniesie: 5 597,00 zł (z VAT). Planowane zakończenie kontraktu do dnia 31.01.2018 roku.
Podpisano umowę na Kontrakt 5 - Remont kanalizacji rękawem utwardzanym promieniami UV- część I – ul. Barbary, Heleny i Telimeny.Wykonawcą kontraktu zostało-Konsorcjum firm: PER AARSLEFF POLSKA Sp. z o.o Warszawa i Aarsleff Rohrsanierung GmbH. Röntgenach/Pegnitz, w imieniu i na rzecz którego działa PER AARSLEFF POLSKA Sp. z o.o. Warszawa jako Lider Konsorcjum. Wartość kontraktu to 3 640 800,00 zł (z VAT). Zakończenie kontraktu planowane jest do 31.12.2018 roku.
Wodociągi Miasta Krakowa - W Krakowie dobra woda prosto z kranu
Wodociągi Miasta Krakowa - Awarie i informacje o wyłączeniach wody
Wodociągi Miasta Krakowa - Youtube
Wodociągi Miasta Krakowa - LinkedIn
Wodociągi Miasta Krakowa - Instagram