Menu mobile

Przetargi
Bądź z nami na bieżąco

Powrót do strony głównej

Usuwanie awarii oraz wykonanie remontów awaryjnych sieci wodociągowej miasta Krakowa.
Data dodania 2021-01-22 Cofnij Rozmiar czcionki Drukuj

Postępowanie nr: 49/PN-6/2021
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Kraków, dnia 22 stycznia 2021 r.
Wodociągi Miasta Krakowa S.A.
30-106 Kraków, ul. Senatorska 1
ogłasza przetarg nieograniczony nr 49/PN-6/2021. na zadanie:
Usuwanie awarii oraz wykonanie remontów awaryjnych sieci wodociągowej miasta Krakowa.
Miejsce realizacji zamówienia: Kraków.
Wymagany cykl realizacji: 30 miesięcy od podpisania umowy.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych, równoważnych ani wariantowych.
Kontakt z zamawiającym: Dział Przetargów i Umów WMK S.A., 30-106 Kraków, ul. Senatorska 1, budynek „A”, pok. nr 3, e-mail: przetarg@wodociagi.krakow.pl, tel. 12 42 42 399.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z całością materiałów przetargowych można pobrać ze strony internetowej: www.wodociagi.krakow.pl/przetargi – z załączonych do ogłoszenia o przetargu (numer jw.) „plików do pobrania”.
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Wadium wynosi 80 000, 00 zł.
Okres związania ofertą wynosi 60 dni od terminu składania ofert.
Termin i miejsce składania ofert: Dział Przetargów i Umów (adres jw.) do dnia
12 lutego 2021 r. do godz. 9:15.
Termin i miejsce publicznego otwarcia ofert: w dniu .12 lutego 2021. r. o godz. 9:20w siedzibie WMK S.A., budynek „A” pok. 6 (sala konferencyjna).
Jedynym kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych.
Zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramową z dwoma wykonawcami.
Zamawiający nie zamierza udzielać zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Pliki do pobrania:
1. SIWZ. (0.88MB, PDF)
2. Oferta.
3. Oświadczenia.
4. Umowa ramowa.
5.Umowa definitywna.
6. Iformacja o zmianie nazwy Spółki. (3.52MB, PDF)
7. Przedmiar. (0.47MB, PDF)
8. Oferta skorygowana_26.01.
9. Zmiana siwz_26.01. (0.61MB, PDF)
10.Odpowiedź_27.01. (0.58MB, PDF)
11. Zmiana siwz_28.01 (0.62MB, PDF)
12.Formularz 2 skorygowany_28.01
13. Odpowiedż_3.02. (0.59MB, PDF)
14. Informacja z otwarcia ofert.
15. Unieważnienie postępowania_15.03.2021 r. (0.42MB, PDF)