Menu mobile

Przetargi
Bądź z nami na bieżąco

Powrót do strony głównej

Przebudowa dyspozytorni i pomieszczeń socjalnych w ZUW „Dłubnia
Data dodania 2020-03-11 Cofnij Rozmiar czcionki Drukuj

Postępowanie nr: 233/PN-17/2020
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Kraków, dnia 11.03.2020 r.
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji SA
30-106 Kraków, ul. Senatorska 1
ogłasza przetarg nieograniczony nr 233/PN-17/2020 na zadanie:
 
Przebudowa dyspozytorni i pomieszczeń socjalnych w ZUW „Dłubnia”
 
Miejsce realizacji zamówienia: Kraków.
Wymagany termin zakończenia realizacji: do dnia 30.11.2020 r.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Kontakt z zamawiającym: Dział Przetargów i Umów MPWiK SA, 30-106 Kraków, ul. Senatorska 1, budynek „A”, pok. nr 3, e-mail: przetarg@mpwik.krakow.pl, tel. 12 620 32 97
Specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z całością materiałów przetargowych można pobrać ze strony internetowej: www.wodociagi.krakow.pl/przetargi – z załączonych do ogłoszenia o przetargu (numer jw.) „plików do pobrania”.
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Wadium wynosi: 9 000,00 zł
Okres związania ofertą wynosi 60 dni od terminu składania ofert.
Termin i miejsce składania ofert: Dział Przetargów i Umów (adres jw.) do dnia
27.03.2020 r. do godz. 9:15
Termin i miejsce publicznego otwarcia ofert: w dniu 27.03.2020 r. o godz. 9:30 w siedzibie MPWiK SA, budynek „A” pok. 6 (sala konferencyjna).
Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: cena – 90%, długość okresu gwarancji – 10%,
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza udzielać zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

Pliki do pobrania:
1. SIWZ.
2. Wzór oferty.
3. Formularze i oświadczenia.
4. Wzór umowy.
5. Informacja dot. dokumentacji FTP.
6. Konfiguracja 1.
7. Konfiguracja 2.
8. Oświadczenie do porozumienia.
9. Koordynator BHP.
10. Harmonogram.
11. Zmiana terminu składania ofert.
12. Odpowiedzi na pytania 16.03.

13. Unieważnienie postępowania.