Aktualności
Bądź z nami na bieżąco

Powrót do strony głównej

W trosce o zdrowie
Data dodania 2020-06-22

15 czerwca wznowiliśmy działalność Centrum Obsługi Mieszkańców przy ul. Senatorskiej 9. W trosce o bezpieczeństwo zdrowotne klientów i pracowników, prosimy o przestrzeganie kilku prostych zasad.

W odpowiedzi na oczekiwania i potrzeby naszych klientów, tydzień temu otwarty został punkt obsługi przy ul. Senatorskiej 9.  Mając na względzie zdrowie odwiedzających nas osób i pracowników Wodociągów Miasta Krakowa, wprowadziliśmy zasady bezpiecznego korzystania z przestrzeni Centrum Obsługi Mieszkańców. 

Zwracamy uwagę, że osobiste załatwienie sprawy wymaga wcześniejszego umówienia. Można to zrobić telefonicznie lub mailowo:
  • wydawanie informacji technicznej i warunków przyłączenia do sieci
    tel. 12 42-42-315, e-mail: uzgodnienia@mpwik.krakow.pl
  • realizacja sieci i przyłączy wod-kan, informacja o istniejącym uzbrojeniu
    tel. 12 42-42-412, e-mail: dokumentacja@mpwik.krakow.pl
  • umowy o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków (zawieranie/rozwiązywanie/zmiana danych)
    tel. 12 42-42-432, e-mail: bok@mpwik.krakow.pl

Bez wcześniejszego umówienia wizyty można złożyć pismo, korespondencję i zrealizować płatność w kasie.

Przed wejściem do sali obsługi należy podać cel swojej wizyty pracownikowi ochrony, następnie poddać się pomiarowi temperatury, zdezynfekować dłonie w udostępnionym dystrybutorze, zasłonić usta i nos.
Dla podniesienia poziomu bezpieczeństwa zdrowotnego, ilość stanowisk obsługi została ograniczona i  zabezpieczona szybami ochronnymi, a pracownicy wyposażeni w maseczki. Dla klientów przygotowaliśmy jednorazowe długopisy.

Prosimy o odwiedzanie nas tylko w sprawach, których nie można zrealizować w inny sposób. Zachecamy do korzystania z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta, a także załatwianie spraw telefonicznie lub korespondencyjnie.