Jesteśmy z Wami. Każdego dnia!
Data dodania 2022-01-24
Cofnij
Rozmiar czcionki
Drukuj
Obecna sytuacja epidemiczna w żaden sposób nie wpłynie na podstawowe zadania Wodociągów Miasta Krakowa S.A. W trosce o zdrowie swoich pracowników i klientów wprowadziliśmy zmiany w organizacji pracy Przedsiębiorstwa.
Podjęliśmy działania, które mają na celu utrzymanie ciągłości i bezpieczeństwa dostaw wody oraz odbioru ścieków, dla mieszkańców Krakowa oraz wszystkich gmin sąsiednich, z którymi współpracujemy. W obszarze produkcyjnym wprowadziliśmy rezerwy kadrowe, by zapewnić redundantność załogi.
W działach, w których było to możliwe, przeszliśmy na pracę w trybie zdalnym, co nie wpłynęło na jakość świadczonych usług. Również bez zakłóceń realizowana jest obsługa interesantów. Wszelkie sprawy można załatwiać drogą korespondencyjną, telefonicznie, mailowo, za pośrednictwem internetowego Biura Obsługi Klienta, a także składając dokumenty w dedykowanym pojemniku przy wejściu do Centrum Obsługi Mieszkańców przy ulicy Senatorskiej 9.
Pozostajemy z Państwem w stałym kontakcie poprzez:
- telefon:
- Zawieranie umów o zaopatrzeniu w wodę i odprowadzanie ścieków: 12 42-42- 435, 12 42-42-436,
12 42-42-372, 12 42-42 430, 12 42-42 481
- Informacja o należnościach: 12 62-03-370, 12 42-42-499
- Odczyt wodomierza: 12 42-42-437, 12 42-42-487
- Dział Techniczny: 12 42-42-315
- Dział Dokumentacji i Odbiorów: 12 42-42-412, 12 42-42-446, 12 62-03-367
- Dziennik Podawczy: 12 42-42-314, 12 42-42-318
- Zgłoszenie awarii: Numer alarmowy 994, 12 42-42-303, 0-800-13-00-60
- Centrala: 12 42-42-300
Wszystkie decyzje podejmujemy mając na uwadze bezpieczeństwo zdrowotne naszych pracowników i klientów.
#jestesmyzwamikazdegodnia
Wodociągi Miasta Krakowa - W Krakowie dobra woda prosto z kranu
Wodociągi Miasta Krakowa - Awarie i informacje o wyłączeniach wody
Wodociągi Miasta Krakowa - Youtube
Wodociągi Miasta Krakowa - LinkedIn
Wodociągi Miasta Krakowa - Instagram