Reklamacja usług świadczonych przez WMK S.A. może zostać przekazana:
WMK S.A. w Krakowie rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od daty ich wniesienia, a w przypadkach wymagających szczegółowego postępowania wyjaśniającego, termin ten może ulec przedłużeniu o kolejne 14 dni.
Szczegółowy tryb składania i załatwiania reklamacji określony jest w Regulaminie (0.52MB, PDF).
Zobacz również
Wodociągi Miasta Krakowa - W Krakowie dobra woda prosto z kranu![Logo Facebook](https://wodociagi.krakow.pl/gfx/facebook-sidebar.png)
Wodociągi Miasta Krakowa - Awarie i informacje o wyłączeniach wody![Logo Facebook](https://wodociagi.krakow.pl/gfx/facebook-sidebar.png)
Wodociągi Miasta Krakowa - Youtube![Logo Youtube](https://wodociagi.krakow.pl/gfx/youtube-sidebar.png)
Wodociągi Miasta Krakowa - LinkedIn![Logo Linkedin](https://wodociagi.krakow.pl/gfx/linkedin-sidebar.png)
Wodociągi Miasta Krakowa - Instagram![Logo Instagram](https://wodociagi.krakow.pl/gfx/instagram-sidebar.png)