• Numer alarmowy
    994
  • Centrala telefoniczna
    12 42 42 300
  • Przejdź do formularza kontaktowego
    Formularz kontaktowy

Rozwiązanie umowy

Udostępnij:

Informacja: Granatowe kontury słuchawki telefonicznej 12 42-42-431 Granatowe kontury słuchawki telefonicznej 12 42-42-432 Granatowe kontury słuchawki telefonicznej 12 42-42-372Granatowe kontury słuchawki telefonicznej 12 42-42-373 Granatowe kontury słuchawki telefonicznej 12 62-03-356 

Rozwiązanie umowy krok po kroku

  • Odbiorca usług lub jego pełnomocnik (po przedłożeniu w WMK S.A. pełnomocnictwa (0.14 MB, PDF)) występuje do WMK S.A. z pisemnym wnioskiem o rozwiązanie umowy (0.70 MB, PDF).

    Pisemny wniosek o rozwiązanie umowy powinien zawierać następujące informacje:

    • adres nieruchomości, której dotyczy wniosek,
    • numer wodomierza,
    • przyczynę rozwiązania umowy (np. utrata tytułu prawnego do nieruchomości),
    • aktualny adres do korespondencji,

    w przypadku przekazania nieruchomości dodatkowo:

  • Umowa zostaje rozwiązana z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia. Z ważnych przyczyn, na wniosek Klienta okres wypowiedzenia umowy może zostać skrócony, np.: jeżeli w czasie jego trwania nowy Odbiorca usług wystąpi z wnioskiem o zawarcie umowy z WMK S.A. (0.84 MB, PDF)

  • Jeżeli po upływie umownego terminu wypowiedzenia nowy Odbiorca usług nie wystąpi z wnioskiem o zawarcie umowy z WMK S.A., zachodzą przesłanki do odcięcia dostawy wody i zamknięcia przyłącza kanalizacyjnego.

    Koszty ponownego uruchomienia dostawy wody określone są w aktualnym Cenniku WMK S.A. (0.38 MB, PDF)

Składanie dokumentów

 Centrum Obsługi Mieszkańców - ul. Senatorska 9, 30-106 Kraków

 Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) dla WMK S.A. na ePUAP pod adresem: /WMK_SA_Krakow/SkrytkaESP

 e-mail - biuro@wodociagi.krakow.pl

 e-bok - ebok.wodociagi.krakow.pl

 formularz - Wyślij dokument