• Numer alarmowy
    994
  • Centrala telefoniczna
    12 42 42 300
  • Przejdź do formularza kontaktowego
    Formularz kontaktowy

eBOK i eFAKTURA

Udostępnij:

Informacja eBOK: Granatowe kontury słuchawki telefonicznej 12 42-42-372, Granatowe kontury słuchawki telefonicznej 12 42-42-430, Granatowe kontury słuchawki telefonicznej 12 62-03-356

Informacja eFAKTURA: Granatowe kontury słuchawki telefonicznej 12 42-42-428, Granatowe kontury słuchawki telefonicznej 12 62-03-375

eBOK

eBOK to platforma internetowa, za pośrednictwem której możesz w prosty i szybki sposób kontaktować się z WMK S.A.


Dostęp do informacji na temat zawartych umów, salda rozliczeń, możliwość podania odczytu wodomierza, zgłoszenie sprawy, usługa e-faktury to tylko część rozwiązań, jakie oferujemy. eBOK to wiele korzyści w jednym miejscu.

Tekst alternatywny znajduje się pod grafiką.

Wygoda

  • Szybki dostęp 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu
  • Oszczędność czasu
  • Powiadomienie e-mail o wystawieniu i udostępnieniu eFaktury
  • Wgląd do danych związanych z umowami, fakturami i odczytami wodomierzy
  • Płatność za fakturę za pomocą usługi PayU

Korzyści

  • Zgłoszenie sprawy według dostępnej klasyfikacji zgłoszeń
  • Bezpłatny dostęp do platformy
  • Indywidualne powiadomienia dla Odbiorcy usług

Bezpieczeństwo

  • Bezpieczeństwo transmisji i przechowywania danych

Tekst alternatywny znajduje się pod grafiką.

eBOK. Załóż konto tylko w 3 krokach!

  • Wejdź na stronę rejestracji
  • Wypełnij formularz rejestracyjny
  • Wybierz przycisk „Zarejestruj się”
  • Aktywuj konto za pomocą linku otrzymanego na adres e-mail
  • Zaloguj się do swojego konta i korzystaj z jego możliwości

eFaktura

Każdy Klient posiadający umowę o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków może skorzystać z wygodnej i komfortowej w obsłudze usługi wystawiania i udostępniania eFaktur.

    1. Zarejestruj konto eBOK poprzez stronę internetową eBOK Rejestracja
    2. Po zalogowaniu do konta eBOK, na stronie głównej eBOK, przejdź do sekcji „Zgłoszenia”
    3. Kliknij „Zarejestruj nowe zgłoszenie”
    4. Wybierz klasyfikację zgłoszenia o nazwie „ Zgłoszenie wniosku o wystawianie i udostępnianie e-faktur/zmiana adresu e-mail”
    5. W polu, gdzie pojawiła się treść zgłoszenia (oświadczenie o wyrażeniu zgody), w miejscu wykropkowanym, wpisz adres e-mail, na który mają być wysyłane powiadomienia
    6. Kliknij przycisk „Zapisz”, a następnie „Zatwierdź”

Po krótkiej weryfikacji zgłoszenia po stronie WMK S.A., zostanie ono zrealizowane. Od tej chwili, tradycyjne papierowe faktury zostaną zastąpione przesyłaniem powiadomień mailowych o wystawieniu eFaktury, które będą dostępne do wglądu i pobrania na koncie eBOK.

Informujemy również, że usługa udostępniania eFaktur wiąże się z niższą stawką abonamentu (szczegółowe informacje w cenniku: Komunikat - taryfa 29.12.2023 r. - 28.12.2024 r. (0.20 MB, PDF))
 

Składanie dokumentów

 Centrum Obsługi Mieszkańców - ul. Senatorska 9, 30-106 Kraków

 Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) dla WMK S.A. na ePUAP pod adresem: /WMK_SA_Krakow/SkrytkaESP

 e-mail - biuro@wodociagi.krakow.pl

 e-bok - ebok.wodociagi.krakow.pl

 formularz - Wyślij dokument