• Numer alarmowy
    994
  • Centrala telefoniczna
    12 42 42 300
  • Przejdź do formularza kontaktowego
    Formularz kontaktowy
Udostępnij:

Wodomierze odczytywane są przez pracowników Wodociągów Miasta Krakowa w odstępach 30 lub 60 dniowych (wynika to z okresów rozrachunkowych określonych w zawartej umowie).

Odczyty wykonywane są w dni robocze. Na życzenie Klienta pracownik odczytujący licznik  winien okazać legitymację służbową ze zdjęciem oraz pisemne upoważnienie. Jeżeli pracownik Wodociągów Miasta Krakowa nie zastanie Klienta w domu, to pozostawi informację z prośbą o podanie odczytu.

Jak prawidłowo odczytać wodomierz?

Dokonując odczytu stanu wodomierza, należy podawać wszystkie cyfry odczytane od lewej strony liczydła, do przecinka oddzielającego pełne metry sześcienne od części dziesiętnej, łącznie z zerami.

Obrazek przedstawiający wzór odczytu wodomierza

 

Prześlij stan swojego wodomierza

  • „Kod klienta” oraz „Punkt odczytowy” jest podany na fakturze („Kod klienta” – znajduje się w lewym górnym rogu pierwszej strony faktury, natomiast „Punkt odczytowy” jest w załączniku do faktury).


    W miejsce „Stan wodomierza" wpisz wartość cyfrową odczytaną z wodomierza. Nie podawaj zużycia wody w odniesieniu do poprzedniego odczytu.


    Jeśli posiadasz wodomierz sprzężony, odczyty poszczególnych liczydeł wodomierzy wpisz także w pole  „Stan wodomierza”. Dla wodomierza o większej średnicy wpisz ,,D" przed wartością cyfrową, a dla wodomierza o mniejszej średnicy literę ,,M" przed wartością cyfrową.


    Uwaga! 
    Jeśli posiadasz wiele wodomierzy w danej lokalizacji, wypełnij ponownie formularz „Odczyt wodomierza” odrębnie dla każdego z wodomierzy. 


Dane podstawowe

Dane adresowe punktu odczytowego

Dane wodomierza

Dodatkowe informacje

W celu ułatwienia ewentualnej weryfikacji odczytu prosimy o podanie numeru telefonu kontaktowego:

Potwierdzam, że zapoznałam/zapoznałem się z poniższą informacją o przetwarzaniu danych osobowych.

Zgłoszenia stanu wodomierza przyjmowane są również: