Informacja:
ul. Senatorska 9
tel.: 12 42-42-499, 12 62-03-370, 12 62-03-371
Stanowiska informacji o należnościach obsługują następujące sprawy:
- udzielanie informacji osobistej i telefonicznej na temat stanu należności klientów,
- wystawianie kwitów wpłaty należności do uregulowania w kasie WMK S.A.,
- rozkładanie na raty faktur w terminie płatności,
- przyjmowanie reklamacji związanych z wystawianymi przez WMK S.A. fakturami,
- wyjaśnianie spraw związanych z wstrzymaniem dostawy wody z tytułu zaległości.
Osoba ubiegająca się o udzielenie informacji o stanie należności powinna wskazać dane identyfikacyjne Odbiorcy usług:
- kod Klienta – jest to indywidualny numer nadawany Odbiorcy usług, który można znaleźć na fakturze lub wezwaniu do zapłaty,
- imię i nazwisko lub nazwa Odbiorcy usług,
- adres nieruchomości.
Przywrócenie dostawy wody wstrzymanej wskutek zadłużenia
Krok 1 – Uregulowanie należności
- Pracownik WMK S.A. ustala z Odbiorcą usług stan zadłużenia figurującego na koncie nieruchomości.
- Odbiorca usług po podjęciu decyzji o uregulowaniu należności otrzymuje kwit wpłaty dotyczący należności za dostarczoną wodę i odprowadzone ścieki oraz fakturę za czynności związane z przywróceniem dostawy wody (zgodnie z obowiązującym w danym roku cennikiem (PDF)).
- Odbiorca usług dokonuje wpłaty.
Krok 2 – Przywrócenie dostawy wody
- Po uregulowaniu należności odbiorca usług ustala z pracownikiem WMK S.A. termin wznowienia dostawy wody do nieruchomości.
- Odbiorca usług lub jego pełnomocnik zobowiązany jest do przebywania na terenie nieruchomości w ustalonym z WMK S.A. terminie w celu podjęcia działań na rzecz przywrócenia dostawy wody.
Zobacz również
Wodociągi Miasta Krakowa - W Krakowie dobra woda prosto z kranu
Wodociągi Miasta Krakowa - Awarie i informacje o wyłączeniach wody
Wodociągi Miasta Krakowa - Youtube
Wodociągi Miasta Krakowa - LinkedIn
Wodociągi Miasta Krakowa - Instagram