• Numer alarmowy
    994
  • Centrala telefoniczna
    12 42 42 300
  • Przejdź do formularza kontaktowego
    Formularz kontaktowy

O nas w dostępności

Udostępnij:

Jesteśmy nowoczesną spółką miejską. Świadczymy usługi wodociągowo-kanalizacyjne mieszkańcom Krakowa i okolic. Dostarczamy wodę najwyższej jakości i oczyszczamy ścieki.

Naszą infrastrukturę wodociągową tworzą:

  • ponad 2 300 km sieci wodociągowej
  • 4 Zakłady Uzdatniania Wody (Bielany, Rudawa, Dłubnia, Raba)
  • 47 zbiorników wodociągowych
  • 3 przepompownie wodociągowe

Infrastruktura kanalizacyjna to: 

  • ponad 2 000 km sieci kanalizacyjnej
  • 2 Zakłady Oczyszczania Ścieków (Płaszów, Kujawy)
  • 5 oczyszczalni lokalnych
  • Stacja Termicznej Utylizacji Osadów
  • 84 przepompownie ścieków

Troszczymy się o komfort życia mieszkańców i środowisko naturalne. Pozyskujemy środki unijne. Wprowadzamy najnowocześniejsze technologie i wykorzystujemy energię z naturalnych źródeł.

Od 2013 roku zachęcamy do picia krakowskiej kranówki. Prowadzimy kampanię informacyjną „W Krakowie dobra woda prosto z kranu”. Od 2017 roku w ramach kampanii „To się w ścieku nie mieści!” zwracamy uwagę krakowian na problem śmieci wrzucanych do toalet, zlewów czy studzienek kanalizacyjnych.

Realizujemy program montażu pitników w szkołach, szpitalach i urzędach. Prowadzimy także działania edukacyjne dla różnych grup wiekowych.

Jesteśmy laureatem licznych konkursów i plebiscytów. Od kilkunastu lat otrzymujemy tytuł Przedsiębiorstwa Fair Play. Działamy zgodnie z normami etycznymi, dbamy o środowisko naturalne i przyjazny stosunek do klientów.

Obsługa Klienta

Przyjmujemy klientów w Centrum Obsługi Mieszkańców. Nasz budynek zdobył wyróżnienie w konkursie „Kraków bez barier”. Jest dostosowany dla osób z niepełnosprawnościami. Prowadzimy także elektroniczne biuro obsługi klienta eBOK.

Zapewniamy obsługę w języku migowym on-line. Można z niej skorzystać łącząc się z tłumaczem PJM poprzez naszą stronę internetową klikając na ikonę znaku języka migowego na górze strony lub bezpośrednio przez stronę tłumacza Migam. Usługa dostępna jest w godzinach pracy Centrum Obsługi Mieszkańców. Centrum Obsługi Mieszkańców mieści się przy ul. Senatorskiej 9.

Informacja o zakresie działalności WMK S.A. w polskim języku migowym oraz z napisami

Ikona tekst łatwy do czytania ETR