Jesteśmy nowoczesną spółką miejską. Świadczymy usługi wodociągowo-kanalizacyjne mieszkańcom Krakowa i okolic. Dostarczamy wodę najwyższej jakości i oczyszczamy ścieki.
Naszą infrastrukturę wodociągową tworzą:
- ponad 2 300 km sieci wodociągowej
- 4 Zakłady Uzdatniania Wody (Bielany, Rudawa, Dłubnia, Raba)
- 47 zbiorników wodociągowych
- 3 przepompownie wodociągowe
Infrastruktura kanalizacyjna to:
- ponad 2 000 km sieci kanalizacyjnej
- 2 Zakłady Oczyszczania Ścieków (Płaszów, Kujawy)
- 5 oczyszczalni lokalnych
- Stacja Termicznej Utylizacji Osadów
- 84 przepompownie ścieków
Troszczymy się o komfort życia mieszkańców i środowisko naturalne. Pozyskujemy środki unijne. Wprowadzamy najnowocześniejsze technologie i wykorzystujemy energię z naturalnych źródeł.
Od 2013 roku zachęcamy do picia krakowskiej kranówki. Prowadzimy kampanię informacyjną „W Krakowie dobra woda prosto z kranu”. Od 2017 roku w ramach kampanii „To się w ścieku nie mieści!” zwracamy uwagę krakowian na problem śmieci wrzucanych do toalet, zlewów czy studzienek kanalizacyjnych.
Realizujemy program montażu pitników w szkołach, szpitalach i urzędach. Prowadzimy także działania edukacyjne dla różnych grup wiekowych.
Jesteśmy laureatem licznych konkursów i plebiscytów. Od kilkunastu lat otrzymujemy tytuł Przedsiębiorstwa Fair Play. Działamy zgodnie z normami etycznymi, dbamy o środowisko naturalne i przyjazny stosunek do klientów.
Obsługa Klienta
Przyjmujemy klientów w Centrum Obsługi Mieszkańców. Nasz budynek zdobył wyróżnienie w konkursie „Kraków bez barier”. Jest dostosowany dla osób z niepełnosprawnościami. Prowadzimy także elektroniczne biuro obsługi klienta eBOK.
Zapewniamy obsługę w języku migowym on-line. Można z niej skorzystać łącząc się z tłumaczem PJM poprzez naszą stronę internetową klikając na ikonę znaku języka migowego na górze strony lub bezpośrednio przez stronę tłumacza Migam. Usługa dostępna jest w godzinach pracy Centrum Obsługi Mieszkańców. Centrum Obsługi Mieszkańców mieści się przy ul. Senatorskiej 9.