• Numer alarmowy
    994

Referent/Inspektor ds. obsługi Klienta

Udostępnij:

Wodociągi Miasta Krakowa S.A. ogłasza nabór na stanowisko:

Referent/Inspektor ds. obsługi Klienta
 
Wymagania:

  • wykształcenie wyższe
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • doświadczenie w obsłudze klienta
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • zdolności analityczne
  • umiejętność komunikacyjna oraz pracy w zespole
  • znajomość prawa cywilnego oraz przepisów w zakresie dostawy wody i odprowadzania ścieków
  • umiejętność i doświadczenie w sporządzaniu korespondencji do klienta
  • systematyczność, dokładność i terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków
  • odporność na stres

Zakres obowiązków:

  • sporządzanie korespondencji do klienta
  • obsługa systemów informatycznych dedykowanych do obsługi klienta i obsługi korespondencji
  • analiza prawna dokumentacji dotyczącej m.in. zmiany płatnika, zmiany danych w umowie, rozwiązania umowy, wyłączenia dostawy wody
  • obsługa e-BOK oraz aplikacji mobilnej
  • sporządzanie raportów i zestawień na potrzeby Spółki

Oferujemy:

  • interesującą, samodzielną  i odpowiedzialną pracę w renomowanej firmie
  • możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych i zdobycia doświadczenia
  • uczestnictwo w szkoleniach merytorycznych oraz z zakresu kompetencji miękkich
  • atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia
  • pakiet świadczeń socjalnych
  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w zaangażowanym, młodym zespole
  • przyjazne środowisko pracy
  • atrakcyjny pakiet dodatkowych benefitów

 
Zainteresowane osoby prosimy o składanie CV oraz listu motywacyjnego z dopiskiem „Referent/Inspektor ds. obsługi Klienta” na Dzienniku Podawczym w siedzibie Spółki tj. Kraków, ul. Senatorska 9  lub przesłanie na adres mailowy: rekrutacja@wodociagi.krakow.pl, najpóźniej do dnia 28 listopada 2025 roku.

Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać zgodę kandydata na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w odpowiedzi na ogłoszenie o pracy, w tym dokumentach aplikacyjnych oraz podanych w trakcie rekrutacji w celach niezbędnych do przeprowadzenia rekrutacji prowadzonej przez Wodociągi Miasta Krakowa S.A. Jestem świadomy/a swojego prawa do wycofania zgody w dowolnym czasie, oraz że wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania moich danych dokonanego przed wycofaniem zgody.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.

Formularz rekrutacyjny

Twoje dane i CV

CV powinno zawierać imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez kandydata (tj. adres email lub adres do korespondencji lub numer telefonu), wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Opcjonalnie mogą Państwo załączyć list motywacyjny. 

Jeśli CV lub list motywacyjny zawierają informacje inne niż wskazane powyżej prosimy zaznaczyć okienko ze zgodą (wyrazić zgodę) na przetwarzanie tych danych w innym przypadku nie będziemy mogli przetworzyć Państwa zgłoszenia.
 

Przeciągnij pliki tutaj lub Wybierz pliki z dysku
grafika

Akceptowane formaty: .pdf, .jpg, .png

Maksymalny rozmiar pliku: 5 MB

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby bieżącej rekrutacji

W przypadku, gdy są Państwo zainteresowani braniem udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez WMK S.A. (w szczególności, gdy WMK S.A. nie prowadzi bieżącej rekrutacji, a chcą Państwo, abyśmy rozważyli Państwa kandydaturę w przyszłych procesach rekrutacyjnych), uprzejmie prosimy o wyrażenie poniższej zgody: