• Numer alarmowy
    994
  • Centrala telefoniczna
    12 42 42 300
  • Przejdź do formularza kontaktowego
    Formularz kontaktowy

Bieżące informacje - Gospodarka wodno-ściekowa w Krakowie – Etap V

Udostępnij:

31.12.2023 r. Zakończenie Projektu „Gospodarka wodno-ściekowa w Krakowie – Etap V” 
Zgodnie z Umową o Dofinasowanie wraz Aneksami okres kwalifikowania kosztów upłyną w dniu 31.12.2023 r. Do tej daty zostały wykonane i odebrane wszystkie zadania wchodzące w zakres projektu. W związku z powyższym realizacja projektu została zakończona.

28.12.2023 r. podpisanie Protokołu odbioru dla  Kontraktu nr 14 część 3
Podpisanie Protokołu Odbioru dla  Kontraktu nr 14 część 3 - „Inteligentny system zarządzania siecią - Rozbudowa i zwiększenie funkcjonalności posiadanych modeli sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z integracją z innymi systemami – Modele predykcyjne, on-line, real time, RTC”.

​31.08.2022 r. podpisanie Zmiany nr 3 
Wykonawcą  Kontraktu nr 14 część 3 Podpisanie Zmiany Nr 3 do  Kontraktu nr 14 część 3 - „Inteligentny system zarządzania siecią - Rozbudowa i zwiększenie funkcjonalności posiadanych modeli sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z integracją z innymi systemami – Modele predykcyjne, on-line, real time, RTC”. Zmiana dotyczy wydłużenia terminu realizacji całego zadania z 31.08.2022 r. na 16.10.2023 r.

31.15.2022 r. podpisanie Zmiany nr 2 do Kontaktu nr 27 
W dniu 31.05.2022 r. zgodnie z umową została zakończona realizacja usługi „Działania informacyjno promocyjne dla projektu Gospodarka wodno-ściekowa w Krakowie – Etap V”.

03.01.2022 r. podpisanie Zmiany nr 3 do Kontaktu nr 27 
Podpisano Zamianę Nr 3 do Kontaktu 27 - „Działania informacyjno promocyjne dla projektu Gospodarka wodno-ściekowa w Krakowie – Etap V”.
Zmiana dotyczy wydłużenia terminu realizacji usługi do 31.05.2022 r.

31.12.2021 r. podpisanie Protokołu Odbioru końcowego do Kontraktu 14 Część I
W dniu 31.12.2021 roku podpisano Protokół Odbioru Końcowego dla Kontraktu 14 - „Inteligentny system zarządzania siecią - Rozbudowa i zwiększenie funkcjonalności posiadanych modeli sieci wodociągowej i kanalizacyjnej. Część I - MODEL SZCZEGÓŁOWY KANALIZACYJNY”.

31.12.2021 r. podpisanie Zmiany nr 3 do Umowy o Dofinasowanie Projektu 
Podpisano Zamianę Nr 3 do Umowy o Dofinasowanie Projektu z NFOŚiGW w Warszawie. Zmiana dotyczy korekty wartości wskaźników rzeczowych.

22.12.2021 r. podpisanie Zmiany nr 2  Wykonawcą  Kontraktu nr 14 część 3
Podpisanie Zmiany Nr 2 do  Kontraktu nr 14 część 3 - „Inteligentny system zarządzania siecią - Rozbudowa i zwiększenie funkcjonalności posiadanych modeli sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z integracją z innymi systemami – Modele predykcyjne, on-line, real time, RTC”. Zmiana dotyczy wydłużenia terminu realizacji całego zadania z 31.04.2022 r. na 31.08.2022 r.

​01.09.2021 r. podpisanie Protokołu Odbioru Końcowego do Kontraktu 14 Część II
W dniu 01.09.2021r. podpisano Protokół odbioru Końcowego dla Kontraktu 14 - „Inteligentny system zarządzania siecią - Rozbudowa i zwiększenie funkcjonalności posiadanych modeli sieci wodociągowej i kanalizacyjnej. Część II - MODEL SZCZEGÓŁOWY WODOCIĄGOWY”.

15.07.2021 r. podpisanie Zmiany nr 6 do Kontraktu 14 Część I
Podpisanie Zmiany Nr 6 do Kontraktu 14 - „Inteligentny system zarządzania siecią - Rozbudowa i zwiększenie funkcjonalności posiadanych modeli sieci wodociągowej i kanalizacyjnej. Część I - MODEL SZCZEGÓŁOWY KANALIZACYJNY”. Zmiana dotyczy wydłużenia terminu realizacji usługi do 31.08.2021 r.

28.02.2021 r. podpisanie Zmiany nr 5 do Kontraktu 14 Część I
Podpisanie Zmiany Nr 5 do  Kontraktu 14 - „Inteligentny system zarządzania siecią - Rozbudowa i zwiększenie funkcjonalności posiadanych modeli sieci wodociągowej i kanalizacyjnej. Część I - MODEL SZCZEGÓŁOWY KANALIZACYJNY”. Zmiana dotyczy wydłużenia terminu realizacji usługi do 30.06.2021 r. oraz w związku z uznaniem roszczenia wykonawcy zwiększenia wartości umowy. 

31.03.2021 r. zakończenie umowy do Kontraktu nr 26 
W dniu 31.03.2021 r. zgodnie z umową została zakończona realizacja usługi „Inżynier Kontraktu dla projektu Gospodarka wodno-ściekowa w Krakowie – Etap V”. W zakresie projektu „Gospodarka wodno-ściekowa w Krakowie – Etap V” w 2020 roku została zakończona realizacja wszystkich zadań inwestycyjnych i remontowych. W realizacji pozostaje zadanie usługowe Kontraktu 14 - „Inteligentny system zarządzania siecią - Rozbudowa i zwiększenie funkcjonalności posiadanych modeli sieci wodociągowej i kanalizacyjnej. Część I - Model szczegółowy kanalizacji".

​29.01.2021 r. podpisanie Zmiany nr 1  Wykonawcą  Kontraktu nr 14 część 3
Podpisanie Zmiany Nr 1 do Kontraktu nr 14 część 3 - „Inteligentny system zarządzania siecią - Rozbudowa i zwiększenie funkcjonalności posiadanych modeli sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z integracją z innymi systemami – Modele predykcyjne, on-line, real time, RTC”. Zmiana dotyczy wydłużenia terminu realizacji „Okresu przedwdrożeniowego” z 31.01.2021 r. na 15.03.2021 r. Zmiana nie wpływa na końcowy termin realizacji Kontraktu.

22.01.2021 r. podpisanie Protokołu Odbioru końcowego do Kontaktu nr 11 
Podpisano Protokół Odbioru Końcowego dla Kontaktu11 - „Budowa węzła przeróbki osadu dla zwiększenia efektywności wytwarzania biogazu w Oczyszczalni Ścieków Płaszów”.

30.11.2020 r. podpisanie Zmiany nr 3 do Kontraktu 14 Część I
Podpisano Zmianę Nr 3 do  Kontraktu 14 - „Inteligentny system zarządzania siecią - Rozbudowa i zwiększenie funkcjonalności posiadanych modeli sieci wodociągowej i kanalizacyjnej. Część I - Model Szczegółowy kanalizacyjny". Zmiana dotyczy wydłużenia terminu realizacji usługi do 28.02.2021 r.

27.11.2020 r. podpisanie Zmiany nr 2 do Kontraktu 14 Część I
Podpisano Zmianę Nr 1 do Kontraktu 14 - „Inteligentny system zarządzania siecią - Rozbudowa i zwiększenie funkcjonalności posiadanych modeli sieci wodociągowej i kanalizacyjnej. Część II Model Szczegółowy Wodociągowy". Zmiana dotyczy wydłużenia terminu realizacji usługi do 31.12.2020 r.

16.11.2020 r. podpisanie Protokołu Odbioru końcowego do Kontaktu nr 1 część 4
Podpisano Protokół Odbioru Końcowego dla Kontaktu 1 - „Remont kanalizacji panelami GRP - Część IV - Kolektory Al. Mickiewicza i Krasińskiego”.

19.10.2020 r. podpisanie Zmiany nr 2 do Kontaktu nr 27 
Podpisano Zamianę Nr 2 do Kontaktu 27 - „Działania informacyjno promocyjne dla projektu Gospodarka wodno-ściekowa w Krakowie – Etap V”. Zmiana dotyczy wydłużenia terminu realizacji usługi do 31.12.2021 r.

25.09.2020 r. podpisanie Zmiany nr 1 do Kontraktu 14 Część II
Podpisanie Zmiany Nr 1 do Kontraktu 14 - „Inteligentny system zarządzania siecią - Rozbudowa i zwiększenie funkcjonalności posiadanych modeli sieci wodociągowej i kanalizacyjnej. Część II - MODEL SZCZEGÓŁOWY WODOCIĄGOWY”. Zmiana dotyczy wydłużenia terminu realizacji usługi do 30.11.2020 r.

25.09.2020 r. podpisanie Zmiany nr 2 do Kontraktu 14 Część I
Podpisanie Zmiany Nr 2 do  Kontraktu 14 - „Inteligentny system zarządzania siecią - Rozbudowa i zwiększenie funkcjonalności posiadanych modeli sieci wodociągowej i kanalizacyjnej. Część I - MODEL SZCZEGÓŁOWY KANALIZACYJNY”. Zmiana dotyczy wydłużenia terminu realizacji usługi do 30.11.2020 r.

08.09.2020 r. podpisanie Zmiany nr 2 do Kontaktu nr 26 
Podpisano Zamianę Nr 2 do Kontaktu 26 - „Inżynier Kontraktu dla projektu Gospodarka wodno-ściekowa w Krakowie – Etap V”. Zmiana dotyczy wydłużenia terminu realizacji usługi do 31.03.2021 r. oraz zwiększenia wartości umowy.

​31.07.2020 r. podpisanie Zmiany nr 4 do Kontaktu nr 1 część 4 
Podpisano Zamianę Nr 4 do Kontraktu1 - „Remont kanalizacji panelami GRP - Część IV - Kolektory Al. Mickiewicza i Krasińskiego”. Zmiana dotyczy wydłużenia czasu na Ukończenie Robót do 30.11.2020 r..

​25.06.2020 r. podpisanie Zmiany nr 3 do Kontaktu nr 1 część 4 
Podpisano Zamianę nr 1 do Kontaktu  nr 1 - „Remont kanalizacji panelami GRP- Część IV- Kolektory Al. Mickiewicza i Krasińskiego”. Zmiana dotyczy podziału pozycji w Wykazie Cen.

19.06.2020 r. podpisanie Umowy z Wykonawcą Kontraktu nr 14 część 3
​Podpisano umowę z Wykonawcą Kontraktu nr 14 część 3 - „Inteligentny system zarządzania siecią - Rozbudowa i zwiększenie funkcjonalności posiadanych modeli sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z integracją z innymi systemami - Modele predykcyjne, on-line, real time, RTC”. Wykonawca: DHI POLSKA Sp. z o.o., ul. Bagno 2/89, 00-112 Warszawa. Wartość netto: 3.580.000,00 zł. Przewidywany termin zakończenia: 22 miesiące od daty podpisania umowy.

15.06.2020 r. podpisanie Protokołu Odbioru Końcowego do Kontraktu nr 2 
Podpisano Protokół odbioru Końcowego dla Kontaktu nr 2 - „Remont kanalizacji panelami GRP - Kolektor prawobrzeżny rzeki Wilgi od ul. Przedwiośnie/Długosza do ul. Brożka”.

28.05.2020 r. podpisanie Zmiany nr 2 do  Kontraktu nr 11 
Podpisano Zamianę nr 2 do Kontraktu nr 11 - „Budowa węzła przeróbki osadu dla zwiększenia efektywności wytwarzania biogazu w Oczyszczalni Ścieków Płaszów”. Zmiana dotyczy podziału pozycjiw Wykazie Cen.

18.05.2020 r. podpisanie Protokołu Odbioru Końcowego do Kontraktu 1 część 3 
Podpisano Protokół odbioru Końcowego dla Kontraktu nr 1 - „Remont kanalizacji panelami GRP- Część III – Kolektor prawobrzeżny rzeki Białuchy”.

30.04.2020 r. podpisanie Zmiany Nr 2 do Kontraktu nr 1 część 3 
Podpisano Zamianę nr 2 do Kontraktu - „Remont kanalizacji panelami GRP- Część 3 – Kolektor prawobrzeżny rzeki Białuchy”.
Zmiana dotyczy obniżenia kwoty kontraktowej.

31.03.2020 r. podpisanie Protokołu Odbioru Końcowego do Kontraktu nr 3 
Podpisano Protokół odbioru Końcowego dla Kontraktu nr 3 - „Remont kolektora lewobrzeżnego Wisły”. 

24.02.2020 r. odpisanie Zmiany nr 1 do Kontaktu nr 11
Podpisano Zamianę nr 1 do kontraktu nr 11 - „Budowa węzła przeróbki osadu dla zwiększenia efektywności wytwarzania biogazu w Oczyszczalni Ścieków Płaszów”. Zmiana dotyczy wydłużenia czasu na Ukończenie Robót.

16.01.2020 podpisanie Protokołu Odbioru Końcowego do Kontraktu nr 7 
Podpisano Protokół odbioru Końcowego dla Kontraktu nr 7 „Remont kanalizacji rękawem utwardzonym promieniami UV w ul. Wrocławska, Kijowska, Mazowiecka, Racławicka”.

14.01.2020 podpisanie Protokołu Odbioru Końcowego do Kontraktu nr 10 
Podpisano Protokół odbioru Końcowego dla Kontraktu nr 10 „Budowa piaskownika na Oczyszczalni Ścieków Płaszów.”

17.01.2020 r. podpisanie Protokołu Odbioru Końcowego do Kontraktu nr 1 część 1
Podpisano Protokół odbioru Końcowego dla Kontraktu nr 1 - „Remont kanalizacji panelami GRP- Część I – Kolektor lewobrzeżny rzeki Wilgi”.

31.12.2019 roku podpisanie Zmiany Nr 2 do Kontraktu 1 część 4
Podpisano Zamianę nr 2 do Kontraktu nr 1 - „Remont kanalizacji panelami GRP, Zadanie 4- Kolektory Kolektory Al. Mickiewicza i Krasińskiego”. Zmiana dotyczy podziału pozycji z wykazu cen, uznania roszczenia czasowego i finansowego Wykonawcy. Przedłużono czas na ukończenie do 31.07.2020 r., a kwota kontraktowa to 16 052 159,33 zł netto.

​31.12.2019 roku podpisanie Zmiany Nr 1 do Kontraktu Nr 3
Podpisano Zamianę nr 1 do Kontrakt nr 3 - „Remont kolektora lewobrzeżnego Wisły”. W wyniku uznania roszczenia Wykonawcy przedłużono czas na ukończenie do 07.05.2020 r.

​29.12.2019 roku podpisanie Zmiany Nr 1 do Kontraktu Nr 1 Część 3
Podpisano Zamianę nr 1 do Kontrakt nr 1 - „Remont kanalizacji panelami GRP, część 3 – Kolektor prawobrzeżny rzeki Białuchy”. W wyniku uznania roszczenia Wykonawcy przedłużono czas na ukończenie do 31.05.2020 r.

​29.11.2019 r. podpisanie Zmiany Nr 1 do Kontraktu Nr 10

Podpisano Zamianę nr 1 do Kontraktu nr 10 - „Budowa piaskownika na Oczyszczalni Ścieków Płaszów”. Zmiana dotyczy obniżenia kwoty kontraktowej. Nowa kwota to 11 699 075,16 zł netto.

28.11.2019 r. podpisanie Zmiany Nr 1 do Kontraktu 2
Podpisano Zamianę nr 1 do Kontaktu nr 2 - „Remont kanalizacji panelami GRP-Kolektor prawobrzeżny rzeki Wilgi od ul. Przedwiośnie/Długosza do ul. Brożka”. Zmiana dotyczy zwiększenia kwoty kontaktowej o 65 478,40 netto, która wynika z uznania roszczenia wykonawcy dotyczącego dodatkowej zapłaty za różnice pomiędzy wielkością kolektora, który ma być poddany renowacji, a wielkościami zapisanymi w dokumentacji przetargowej.

30.10.2019 r. podpisanie Zmiany Nr 1 do Kontraktu 1 część 4
Podpisano Zamianę Nr 1 do Kontaktu nr 1 - „Remont kanalizacji panelami GRP-Zadanie II- Kolektory Al. Mickiewicza i Krasińskiego”Zmiana dotyczy podziału pozycji z wykazu cen.

12.09.2019 r. podpisanie Protokołu Odbioru Końcowego do Kontraktu 9
Podpisano Protokół odbioru Końcowego do Kontaktu nr 9 - „Budowa kanalizacji osiedle Piaski Wielkie, ul. Myśliwska i Gumniska”.

10.09.2019 r. podpisanie Protokołu Odbioru Końcowego do Kontraktu 1 część 2
Podpisano Protokół odbioru Końcowego do Kontraktu nr 1 - „Remont kanalizacji panelami GRP- Zadanie II- Kolektory Al. Słowackiego”.

09.09.2019 r. podpisanie Zmiany Nr 2 do Kontraktu 1 część 2   
Podpisano Zamianę Nr 2 do Kontraktu 1 - „Remont kanalizacji panelami GRP-Zadanie II- Kolektory Al. Słowackiego”. Zmiana dotyczy zwiększenia kwoty kontaktowej o 304 692,82 zł netto związanej z uznania roszczenia wykonawcy dotyczącego usunięcia awarii na kolektorze oraz możliwością powadzenia prac wyłącznie w godzinach nocnych od 22.00 do 5.00.

08.07.2019 r. podpisanie Protokołu Odbioru Końcowego do Kontraktu 25 część 3
Podpisano Protokół odbioru Końcowego do Kontraktu 25 - „Remont rurociągów magistralnych” Zadanie III Magistrala DN400 ul. Chłopickiego, Zaleskiego, Kielecka, Brodowicza, Olszyny

30.04.2019 r. podpisanie Zmiany Nr 1 do Kontraktu 1 część 2
Podpisano Zamianę Nr 1 do Kontaktu 1 - „Remont kanalizacji panelami GRP-Zadanie II- Kolektory Al. Słowackiego”. Zmiana dotyczy podziału pozycji z wykazu cen.

31.12.2018 r. podpisanie protokołu
Podpisano Protokół Odbioru Końcowego dla Kontraktu 25 - „Remont  rurociągów magistralnych - część IV -Magistrala DN 600  od ZUW Dłubnia ul. Łowińskiego do ul Makuszyńskiego”.

31.12.2018 r. podpisano zmianę
Podpisano Zmianę Nr 1 do Kontraktu 25 - „Remont rurociągów magistralnych -część III -Magistrala DN 400 ul. Chłopickiego, Zaleskiego, Kielecka, Brodowicza, Olszyny”. Przedłużenie czasu na ukończenie do 08.07.2019 r.

14.12.2018 r. podpisanie protokołu
Podpisano Protokół Odbioru Końcowego dla Kontraktu 25 - „Remont rurociągów magistralnych - część V -Magistrala DN 500 ul. Opolska od ul. Krowoderskich Zuchów do  ul. Prądnickiej”.

30.11.2018 r. podpisanie umowy
Podpisanie umowy na Kontrakt 14 - „Inteligentny system zarządzania siecią -Część II Inteligentny system zarządzania siecią - Rozbudowa i zwiększenie funkcjonalności posiadanych modeli sieci wodociągowej i kanalizacyjnej. Część I - MODEL SZCZEGÓŁOWY KANALIZACYJNY”, Wykonawca: ARUP POLSKA Sp. z o.o., ul. Inflancka 4, 00-189 Warszawa, Wartość netto: 3.649.000,00 zł.Przewidywany termin zakończenia do 30.09.2020 r.

28.11.2018 r. podpisanie umowy
Podpisano umowę na  Kontrakt 11 - „Budowa węzła przeróbki osadu dla zwiększenia efektywności wytwarzania biogazu w oczyszczalni ścieków Płaszów”.
Wykonawca: Instal Kraków S.A., Wartość netto: 7.287.540 zł. Przewidywany termin zakończenia: do 30.06.2020 r. 

21.11.2018 r. podpisanie protokołu
Podpisano Protokół Końcowego Odbioru Robót dla Kontraktu 5 - „Remont kanalizacji rękawem utwardzanym promieniami UV część I - ul. Barbary, ul. Heleny, ul. Telimeny”.

14.11.2018 r. podpisanie protokołu odbioru końcowego
Podpisano protokół odbioru końcowego dla Kontraktu 4 - „Remont syfonu pod rzeką Wisłą”.

13.11.2018 r. podpisanie zmiany 
Podpisano Zmianę nr 1 do Kontraktu 5 - „Remont kanalizacji rękawem utwardzanym promieniami UV część I - ul. Barbary, ul. Heleny, ul. Telimeny”. W związku ze zmniejszeniem zakresu robót zmniejszeniu uległa Zatwierdzona Kwota Kontraktowa.

05.07.2018 r. podpisanie umowy
Podpisanie umowy na Kontrakt 2 - „Remont kanalizacji panelami GRP Kolektor prawobrzeżny rzeki Wilgi od ul. Przedwiośnie/Długosza do ul. Brożka”.
Wykonawca: Aquaren Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. Wartość netto - 8.130.000 zł., Przewidywany termin zakończenia: 30.06.2020 r.

26.06.2018 r. podpisanie protokołu
Podpisano Protokół odbioru końcowego dla Kontraktu 5 - „Remont kanalizacji rękawem utwardzanym promieniami UV - część II – ul. Aleksandry”.

26.07.2018 r. podpisanie umowy
Kontrakt 14 - „Inteligentny system zarządzania siecią Część I Inteligentny system zarządzania siecią - Wprowadzenie dodatkowych pomiarów on-line w sieci wodociągowej i kanalizacyjnej”. Wykonawca: TECHNITEL POLSKA SA, ul. Łąkowa 29, 90-554 Łódź. Wartość netto - 2.435.614,67 zł. Przewidywany termin zakończenia - 30.05.2019 r.

18.06.2018 r. podpisanie protokołu
Podpisano Protokół odbioru końcowego dla Kontraktu 25 - „Remont  rurociągów magistralnych- część I - Magistrala DN 500 ul. Opolska od ul. Prądnickiej do ul. Grażyny”.

18.06.2018r. podpisanie umowy
​Podpisanie umowy na Kontraktu 7 - „Remont kanalizacji rękawem utwardzanym promieniami UV w ul. Wrocławska, Kijowska, Mazowiecka, Racławicka”. Wykonawca: Kinga Lasko Firma Produkcyjno – Usługowa „RENO-KAN”. Wartości netto - 2.435.000,00 zł. Przewidywany termin zakończenia: 31.12.2019 r.

24.05.2018 r. podpisanie umowy
Podpisano umowę na Kontrakt 2 „Remont kolektora doprowadzającego ścieki do oczyszczalni Kujawy Kolektor wzdłuż ul. Dymarek”. Wykonawca: Blejkan S.A., ul. Transportowa 25, 70-716 Szczecin.
Wartość:16 234 770,00 zł (z VAT). Planowane zakończenie: do 30.06.2020 r.

18.05.2018 r. podpisanie protokołu odbioru
Podpisano Protokół odbioru końcowego dla Kontraktu 25 - „Remont rurociągów magistralnych -część II- Magistrala DN 500 ul Broniewskiego od Al. Andersa do ronda Hipokratesa”.

26.04.2018r. podpisanie zmiany nr 1 do kontraktu 5  
W związku z wystąpieniem niezawinionych przez Strony i niemożliwych wcześniej do przewidzenia okoliczności dotyczących rozbieżności w średnicach kanału na poszczególnych odcinkach w stosunku do danych zawartych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym Wykonawca przedłożył roszczenie finansowe.
Zmianie uległa Zatwierdzona kwota kontraktowai wynosi po w/w Zmianie 2 498 246,97 PLN (włącznie z VAT).

​17.04.2018 r. podpisanie zmiany nr 2 do kontraktu 25
W związku z wystąpieniem niezawinionych przez Strony i niemożliwych wcześniej do przewidzenia okoliczności, przedłużono czas na ukończenie kontraktu do 18.06.2018 r. Pozostałe warunki nie uległy zmianie.

09.03.2018 r. podpisanie umowy
Podpisano umowę na Kontrakt 25. cz. V „Remont  rurociągów magistralnych - Magistrala DN 500 ul. Opolska od ul. Krowoderskich Zuchów do ul. Prądnickiej”. Wykonawcą kontraktu została firma: Tadeusz Kopeć Firma Usługowo- Produkcyjna INSTAL –KOP z Łukanowic. Wartość kotraktu to 1 953 503,08 zł (z VAT) Zakończenie kontraktu planowane jest do 31.12.2018 r.

​07.03.2018 r. podpisanie umowy
Podpisano umowę na Kontraktu nr 25 cz. III „Remont rurociągów magistralnych - Magistrala DN 400 ul. Chłopickiego, Zaleskiego, Kielecka ,Brodowicza, Olszyny” . Wykonawcą kontaktu została firma - Preuss Pipe Rehabilitation Polska Sp. z o.o., Łaziska Górne. Wartość kontraktu wynosi 3 405 423,51 zł (z VAT). Zakończenie kontraktu planowane jest do 31.12.2018 roku. 

07.03.2018 r. podpisanie umowy
Podpisano umowę na  kontakt nr 25 cz. IV „Remont rurociągów magistralnych Magistrala DN 500 w ul. Łowińskiego od ZUW Dłubnia do ul. Makuszyńskiego”. Na wykonawcę kontraktu wybrana została firma Preuss Pipe Rehabilitation Polska Sp. z o.o., Łaziska Górne. Wartość kontraktu to: 5 688 750,00 zł (z VAT). Planowane zakończenie kontraktu do 31.12.2018 r.

18.01.2018 r. podpisanie zmiany nr 1 do Kontraktu 25. cz. II
W związku z wystąpieniem niezawinionych przez Strony i niemożliwych wcześniej do przewidzenia okoliczności, przedłużono czas na ukończenie do 18.05.2018 r. Pozostałe warunki kontraktu nie uległy zmianie.

16.01.2018 r. podpisanie zmiany nr 1 do kontraktu Kontrakt nr 25 cz. I
W związku z wystąpieniem niezawinionych przez Strony i niemożliwych wcześniej do przewidzenia okoliczności, przedłużono czas na ukończenie o dwa miesiące. Pozostałe warunki kontraktu nie uległy zmianie.

30.10.2017 r.  podpisanie umowy
Podpisano umowę na Kontrakt nr 10 „Budowa piaskownika na oczyszczalni ścieków Płaszów”. Wykonawcą kontraktu będzie firma INSTAL KRAKÓW SA. Wartość kontraktu wynosi 11 796 197,76 zł (z VAT). Planowane zakończenie kontraktu do dnia 31.12.2019 r.

23.10.2017 r. podpisanie umowy
Podpisano umowę na Kontrakt nr 1 cz. III „Remont kanalizacji panelami GRP-Kolektor prawobrzeżny rzeki Białuchy”. Wykonawcą kontraktu zostało Biuro Prawno- Inwestycyjne „INVEST-LEX” sp. z o.o. z Krakowa. Wartość całkowita kontraktu wynosi 9 083 550,00 zł (z VAT). Zakończenie kontraktu zaplanowano na dzień 31.12.2019 r.

05.10.2017 r. podpisanie umowy
Podpisano umowę na Kontrakt nr 1 cz. „Remont kanalizacji panelami GRP-Kolektor lewobrzeżny rzeki Wilgi”. Na wykonawcę kontraktu wybrana została firma BLEJKAN S.A. ze Szczecina. Wartość całkowita kontraktu wynosi 10 670 250,00 zł (z VAT). Zakończenie kontraktu zaplanowano do dnia 31.12.2019 r. 

28.09.2017 r. podpisanie umowy
Podpisano umowę na Kontrakt nr 1 cz. IV „ Remont kanalizacji panelami GRP-Kolektory Al. Mickiewicza i Krasińskiego”. Wykonawcą kontraktu została firma - Poznańskie Przedsiębiorstwo  Robót i Usług Specjalistycznych „REMKAN” sp. z o.o. z Poznania. Wartość kontraktu określono na kwotę 16 136 810,34 zł (z VAT). Zakończenie kontraktu zaplanowano do dnia 31.12.2019 r. 

28.09. 2017 r. podpisanie umowy 
W tym dniu podpisano umowę na kontrakt nr 1 cz. II „Remont kanalizacji panelami GRP-Kolektory Al. Słowackiego”. Na wykonawcą kontaktu wybrana została firma - Poznańskie Przedsiębiorstwo  Robót i Usług Specjalistycznych „REMKAN” sp. z o.o. z Poznania. Wartość kontraktu wynosi 4 974 786,66 zł (z VAT). Zakończenie kontraktu zaplanowano do dnia 31.12.2019 r.

25.09.2017 r. podpisanie umowy
Podpisano umowę na Kontrakt nr 9 „ Budowa kanalizacji osiedle Piaski Wielkie, ul. Myśliwska i Gumniska”. Wykonawcą inwestycji została firma  OMEGA– Zakład Sieci Wodno-Kanalizacyjnych z Rudy Śląskiej. Wartość inwestycji wyniesie 8 195 266,25 zł (z VAT). Zakończenie kontraktu zaplanowano do dnia 30.06.2020 r.

19.09.2017 r. podpisanie umowy
Podpisano umowę na Kontrakt nr  25 cz. II „Remont  rurociągów magistralnych - Magistrala DN 500 ul. Broniewskiego od  Al. Andersa do ronda Hipokratesa”. Wykonawca została firma Preuss Pipe Rehabilitation Polska Sp. z o.o. z  Łazisk Górnych. Wartość kontraktu wyniesie 1 132 694,70 zł (z VAT). Zakończenie kontraktu zaplanowano na dzień 19.02.2018 r. 

18.09.2017 r. podpisanie umowy
Podpisano umowę na Kontrakt nr 25 cz. I „Remont  rurociągów magistralnych - Magistrala DN 500 ul. Opolska od ul. Prądnickiej do ul. Grażyny”. Na wykonawcę wybrano firmę Tadeusz Kopeć Firma Usługowo – Produkcyjna „INSTAL-KOP”, Wojnicz, Łukanowice. Wartość całkowita kontraktu wyniesie 2 034 051,00 zł (z VAT). Kontrakt zostanie zakończony w dniu 18.02.2018 r.

05.09.2017 r. podpisanie umowy
W tym dniu podpisano umowę na Kontrakt nr 27 „Działania informacyjno-promocyjne dla projektu „Gospodarka wodno-ściekowa w Krakowie- Etap V”–cz II. Kontrakt obejmuje organizację i prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych. Wykonawcą została firma ERMAT GROUP Beata Mstowska z Częstochowy. Zaplanowana wartość kontraktu wyniesie 131 803,17 zł (z VAT). Zakończenie działań nastąpi do dnia 30.09.2020 r.

29.08.2017 r. podpisanie umowy
W ramach kontraktu Działania informacyjno promocyjne dla projektu podpisano umowę na pierwszą część zadania: Zaprojektowanie, wykonanie i posadowienie tablic informacyjnych/pamiątkowych dla projektu realizowanego w ramach Funduszu Spójności pn.: „Gospodarka wodno-ściekowa w Krakowie – Etap V”. Na wykonowcę została wybrana firma: Elektro - Szyld Wyrób i Montaż Reklam Wiesław Piasecki Brzesko.
Wartość kontraktu wyniesie: 5 597,00 zł (z VAT). Planowane zakończenie kontraktu do dnia 31.01.2018 r.

17.08.2017 r. podpisanie umowy
Podpisano umowę na Kontrakt 5 - „Remont kanalizacji rękawem utwardzanym promieniami UV- część II – ul. Aleksandry”. Na wykonawcę wybrano firmę: UNIMARK  Sp. z o.o. Wadowice. Wartość kontraktu wyniesie: 2 437 396,29 zł (z VAT). Zakończenie kontraktu planowane jest do dnia 31.12.2018 r.

10.08.2017 r. podpisanie umowy
Podpisano umowę na Kontrakt 5 - „Remont kanalizacji rękawem utwardzanym promieniami UV- część I – ul. Barbary, Heleny i Telimeny”. Wykonawcą kontraktu zostało-Konsorcjum firm: PER AARSLEFF POLSKA Sp. z o.o Warszawa i Aarsleff Rohrsanierung GmbH. Röntgenach/Pegnitz, w imieniu i na rzecz którego działa PER AARSLEFF POLSKA Sp. z o.o. Warszawa jako Lider Konsorcjum. Wartość kontraktu to 3 640 800,00 zł (z VAT). Zakończenie kontraktu planowane jest do 31.12.2018 r.

11.07.2017 r. podpisanie umów
W tym dniu podpisano umowy na:

  • Kontrakt 3 - Remont kolektora  lewobrzeżnego Wisły w Krakowie.

Na wykonawcę zostało wybrane Konsorcjum firm: BLEJKAN S.A Szczecin i AQUAREN Sp. z o.o., Sp. K., Gliwice,w imieniu i na rzecz, którego działa BLEJKAN S.A Szczecin jako Lider Konsorcjum. Wartość kontraktu wyniesie 11.944 407,00 zł (z VAT). Planowane zakończenie kontraktu do 31.12.2019 r. Inżynier wydał już „Powiadomienie o Dacie Rozpoczęcia Robót” i ustalił ją na dzień 31.08.17 r.

  •  Kontrakt 4 - Remont syfonu pod rzeką Wisłą.

Na wykonawcę kontraktu wytypowano - Konsorcjum firm: BLEJKAN  S.A  Szczecin i Przedsiębiorstwo-Produkcyjno-Handlowo-Usługowe   AKWA. J. Biskup  S. Owczarek Spółka Jawna Zabrze, w imieniu i na rzecz którego działa BLEJKAN S.A jako Lider Konsorcjum. Całkowita wartość kontraktu wynosi 6.814 323,00 zł (z VAT). Planowane zakończenie kontraktu do 31.12.2018 r. Inżynier wydał „Powiadomienie o Dacie Rozpoczęcia Robót” na dzień 10.08.17 r.

​04.07.2017 r. podpisanie umowy
W tym dniu podpisano umowę na Inżyniera Kontraktu dla projektu „Gospodarka wodno-ściekowa w Krakowie-Etap V” (Kontrakt 26). Wykonawcą została firma „Ekocentrum – Wrocławski Ośrodek Usług Ekologicznych” spółka z o.o. Całkowita wartość kontraktu wynosi 728 160,00 zł (z VAT). Planowane zakończenie kontraktu do 30.09.2020 r.