Menu mobile

Aktualności
Bądź z nami na bieżąco

Powrót do strony głównej

Działania Prewencyjne Wodociągów Miasta Krakowa
Data dodania 2020-03-13 Cofnij Rozmiar czcionki Drukuj

Szanowni Państwo,

Wodociągi Miasta Krakowa informują, że w związku z zagrożeniem epidemicznym, Zarząd Spółki w trosce o naszych klientów i pracowników, podjął decyzję o rozpoczęciu działań prewencyjnych.

Ze względów bezpieczeństwa oraz w związku z zaleceniami służb sanitarnych, od dnia 16 marca 2020 roku Centrum Obsługi Mieszkańców przy ul. Senatorskiej 9 będzie zamknięte do odwołania. Nie będzie możliwości załatwiania spraw osobiście, dlatego bardzo prosimy o wyrozumiałość i korzystanie z drogi korespondencyjnej i telefonicznej.

W budynku przy ul. Senatorskiej 1 będzie uruchomione stanowisko Dziennika Podawczego, jednak prosimy o zminimalizowanie wizyt osobistych i wybieranie z tej możliwości tylko w wyjątkowych sytuacjach.

Również od dnia 16 marca 2020 roku wstrzymujemy wyjścia pracowników odczytujących wodomierze w terenie. Do czasu odwołania, będziemy prowadzić wyłącznie zdalne odczyty. W przypadku gdy nie będzie to możliwe, nasi pracownicy będą kontaktować się z odbiorcami telefonicznie. Prace związane z zestawami wodomierzowymi (np. wymiany) będą realizowane po wcześniejszym umówieniu i potwierdzeniu terminu.

Centralne Laboratorium Wodociągów Miasta Krakowa wstrzymało wykonywanie badań wody i ścieków dla klientów zewnętrznych. W okresie zagrożenia epidemicznego, priorytetem są wyłącznie badania związane z zabezpieczeniem nieprzerwanego nadzoru nad jakością wody dostarczanej mieszkańcom Krakowa i okolic.

Do niezbędnego minimum ograniczone zostały również planowe prace remontowe sieci wodociągowej. Ewentualne przerwy w dostawie wody są krótkotrwałe i związane wyłącznie z usuwaniem awarii oraz  z podłączaniem do sieci nowych nieruchomości. Informacje o planowanych przerwach w dostawach wody i awariach publikowane są na bieżąco na stronie Wodociągów Miasta Krakowa, na profilu FB/Wodociagi.Miasta.Krakowa.Awarie i w aplikacji Ostrzegator.

Zapraszamy do kontaktu:
w celu rejestracji w e-BOK wypełnij formularz dostępny na stronie ebok
  • kontakt telefoniczny: 
 
Treść obrazka znajduje się poniżej.
 
  • Zgłoszenie awarii: Numer alarmowy 994, 12 42-42-303, 0-800-13-00-60
  • Centrala: 12 42-42-300
  • Recepcja - Dziennik Podawczy: 12 42-42-314, 12 42-42-318
  • Dział Techniczny: 12 42-42-315, 12 42-42-355
  • Odczyt wodomierza: 12 42-42-437, 12 42-42-438, 12 42-42-487​
  • Informacja o należnościach: 12 62-03-370, 12 42-42-499
  • Dział Dokumentacji i Odbiorów: 12 42-42-410, 12 42-42-412, 12 62-03-367
  • Zawieranie umów o zaopatrzeniu w wodę i odprowadzanie ścieków: 12 42-42- 435, 12 42-42-436,