Centrum Obsługi Mieszkańców - informacja
Data dodania 2021-03-17
Cofnij
Rozmiar czcionki
Drukuj
Z uwagi na obecną sytuację epidemiczną, w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszych interesantów i pracowników,
obsługa Klientów w Centrum Obsługi Mieszkańców odbywa się wyłącznie w formie zdalnej.
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego, mailowego, poprzez e-BOK lub korespondencyjnego.
Wszelkie dokumenty i wnioski można złożyć w dedykowanym pojemniku znajdującym się przy wejściu do Centrum Obsługi Mieszkańców.
Pozostajemy z Państwem w stałym kontakcie przez:
- zgłoszenie awarii: numer alarmowy 994, 12 42-42-303, 0-800-13-00-60
- Centrala: 12 42-42-300
- Recepcja - Dziennik Podawczy: 12 42-42-314, 12 42-42-318
- Dział Techniczny: 12 42-42-315
- Dział Dokumentacji i Odbiorów: 12 42-42-412, 12 42-42-446, 12 62-03-367
- zawieranie umów o zaopatrzeniu w wodę i odprowadzanie ścieków: 12 42-42- 435, 12 42-42-436, 12 42-42-372,
12 42-42-430, 12 42-42-481
- informacja o należnościach: 12 62-03-370, 12 42-42-499
- zgłoszenie odczytu wodomierza: 12 42-42-437, 12 42-42-487
Wodociągi Miasta Krakowa - W Krakowie dobra woda prosto z kranu
Wodociągi Miasta Krakowa - Awarie i informacje o wyłączeniach wody
Wodociągi Miasta Krakowa - Youtube
Wodociągi Miasta Krakowa - Instagram