Menu mobile

Aktualności
Bądź z nami na bieżąco

Powrót do strony głównej

Centrum Obsługi Mieszkańców
Data dodania 2020-10-09 Cofnij Rozmiar czcionki Drukuj

W celu zapewnienia bezpieczeństwa zdrowotnego klientom i pracownikom Centrum Obsługi Mieszkańców przypominamy:

  • załatwiaj sprawy drogą korespondencyjną, elektroniczną lub telefoniczną
  • korzystaj z elektronicznego Biura Obsługi Klienta
  • odwiedzaj Centrum Obsługi Mieszkańców tylko w sprawach, które nie mogą być zrealizowane w inny sposób
  • umawiaj się na wizyty telefonicznie lub mailowo:
    • wydawanie informacji technicznej i warunków przyłączenia do sieci tel. 12 42-42-315, e-mail: uzgodnienia@mpwik.krakow.pl
    • realizacja sieci i przyłączy wod-kan, informacja o istniejącym uzbrojeniu tel. 12 42-42-412, e-mail: dokumentacja@mpwik.krakow.pl
    • umowy o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków (zawieranie/rozwiązywanie/zmiana danych) tel.12 42-42-432 , e-mail: bok@mpwik.krakow.pl

Bez wcześniejszego umówienia wizyty można wyłącznie:
  • złożyć pismo lub wniosek w Recepcji – Dzienniku Podawczym
  • zrealizować płatność w Kasie

Jeśli nas odwiedzasz:
element dekoracyjny zdezynfekuj ręce
element dekoracyjny załóż rękawiczki ochronne
element dekoracyjny zakryj usta i nos 
element dekoracyjny zgłoś pracownikowi ochrony cel wizyty
element dekoracyjny przestrzegaj wytycznych dostępu do stanowisk
element dekoracyjny zachowaj bezpieczną odległość od innych osób
KomunikatCOM_09 (18.02KB, 10) przestrzegaj dopuszczalnej ilości osób na terenie Centrum Obsługi Mieszkańców i przy stanowiskach
 

Dbaj o zdrowie swoje i naszych pracowników.