Aktualności
Bądź z nami na bieżąco

Powrót do strony głównej

Zapraszamy do elektronicznego Biura Obsługi Klienta
Data dodania 2016-03-10

Szybko, wygodnie, bezpiecznie - tak najkrócej można określić nową usługę uruchomioną przez Wodociągi Krakowskie.
eBOK - bo o nim mowa - sprawia, że Klienci mogą załatwiać niemal wszystkie sprawy związane z umową o  dostarczanie wody i odbiorem ścieków bez wychodzenia z domu.


Jubileusz 115-lecia Wodociągów Krakowskich to najlepszy moment na uruchomienie usługi eBOK. W jednym dniu podkreślone zostało długoletnie działanie Spółki i jej nowoczesność oraz ciągłe dążenie do podnoszenia jakości swoich usług.

Czym jest eBOK? To elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. Każdy z Odbiorców usług Wodociągów Krakowskich może się zarejestrować i otrzymać dostęp do swojego indywidualnego konta Klienta. Wszystkie operacje prowadzone na tym koncie odbywają się w systemie informatycznym Wodociągów Krakowskich, działającym  przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Korzyści płynące z zarejestrowania się na eBOKu są bardzo wymierne, choćby stały wgląd do historii zużycia wody, możliwość przeglądania faktur i sald rozliczeń za okresy poprzednie i bieżące. Odbiorca usług Wodociągów Krakowskich posiadający swoje konto na eBOKu, może tą drogą nie tylko przesyłać odczyty wodomierza i regulować należności na dostarczoną wodę i odebrane ścieki, ale też zgłaszać wnioski, przedłużać umowy, zmieniać dane - i to wszystko bez wychodzenia z domu. Zapraszamy wszystkich Odbiorców usług  Wodociągów Krakowskich do skorzystania z nowej oferty.

Korzystanie z usługi eBOK jest całkowicie bezpłatne.

Aby zalogować się do eBOK kliknij tutaj.